Friday, August 5, 2011

EnamTahun

Al-Fatihah to Wan tercinta.


abah meninggal 4 Ogos 2008, ibu nya pula 5 Ogos 2005.


Dua-dua ni adalah kecintaan sy. Wan pergi semasa sy berada di dalam class. English class.

Sedih sgt sbb mase tu Arwah Abah tak sempat nak pick up aku kat PD cuz Abah ank sulung, kelam kabut nk uruskan jenazah Wan yg masa tu berada di umah Pak Ngah. Kira jauh lah nak berpatah balik ke PD.


Serik kejap rasanya, aku terus balik umah sewa. Otak takleh nak bfikir. 2-3 hari juga lah tak ke class. Mang tahun tu kerja aku mang menanggis je. Emosi melampau. Mind Disturbed.


Dulu, sepanjang wan kat rumah, aku yg sibuk uruskan wan. Aku yg dukung n mandikan wan. Aku yg jaga makan pakai de sementara mak plak handle cucu2 de.


Sayu, aku yg sikatkan rambut de. Aku yg pakaikan bedak....totally aku yg jage. Wan half strok, hanya sebelah badan je yg mampu bgerak.


:-(


and... seriously, terkilan juga. Supposedly aku sempat tgk de..but tak.



AL-FATIHAH wan, Adik doakan wan ditempatkan di kalangan org-org yang beriman. Amin.

Mish You so Much!



*oh ya, semua cucu2 de. Aku sorg je de panggil ADIK even ramai cuzen aku yg lebih kecil n bongsu*

2 comments:

  1. al-fatihah..

    nenek kesayangan i pon da 2 tahun meninggal...sedih bila teringat :(

    ReplyDelete
  2. sedih kan?..

    Kita doakan kesejahteraan mereka di sana. Amin

    ReplyDelete