Wednesday, August 10, 2011

I want this...

Resah tadi dah terjawab. Mari kita happy-happy go lucky kan diri ini walau untuk seketika.Aku ade terfikir tentang 2nd car which is mean, lepas married n mempunyai anak.


But depends pada kewangan lah. So far, yg sedia ada ni pon okay lagi. Nak membazir2 plak kan? -ketukkepalasendiri-


Marilah. Ni berdasarkan kemampusan aku. Ok, kemamPUAN ye.

Yg x kemamPUAN. Sile pendam perasaan aje. (sambil bukak dompet..uh..rm35.70 ajeeee..cmno?)






*pic by google*



Berangan gitu. Selesa nampaknya. Agaknya aku letak anak aku kat belakang tu. Mau terloncat2 budak kenit tu gamaknya...tp, ini memang yg aku minat. Memandangkan OH dulu selalu bwk aku dating naik menda mcmni. Opss..bukan model ni. Model lain. Tapi best gak. Sebab ganas!



*pic by google*


Td pic interior nye kan?..ha ni la ketanya. Hensemkan?... *melting*. Mulanya ini adalah pilihan pertama. Tetapi.....



*pic by google*




Ini menjadi pilihan hati. So inluv with this car. Okay, sesuai utk bajet2 macam aku ni. Kojo kocik. Bajet pon kocik la.


Ok stop BERANGAN. Ade rezeki, ade lah. Takde.. pakai ape yang ade sampai bila-bila. Yg ade skang tu pon kecintaan juga.

Tapi kan, setiap org mesti ade kereta idaman. Ni maksudnya, yg diIMPIkan lah. Mampu or tak tu, belakang cite. Nak tau aku minat keta ape?
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Nissan GTR

(kau mampuuuu?! aku? Pensan kot)


Okay. Itu aje entry aku sempena Rabu ni. Saje nak ilangkan kekacauan jiwe.

Happy Wednesday!

3 comments:

  1. aku 'mampu'. hahaha
    ~tangan di dada, mata ke juling ke atas~

    ReplyDelete
  2. wahhhh...adikkkkk! hebakkk oh mampu.hehe..akak smpi reput pon x dapat kot

    ReplyDelete
  3. maya MAMPUUUUUUUU....
    mampu TGK JE.....hahahha

    ReplyDelete