Tuesday, August 23, 2011

Seminggu

Salam.



Helo n Hai.

Wah da lagi seminggu nak menyambut Syawal~ So persiapan mcm mane?

Mesti best2 n xcited an?


Aku? Baju da siap, cuma x amik. Yeah. Kuih DONE.

kasut? Kasut lama sudah.


Duit raya, haha. Xde, hanya menagih serpihan pada my sis. Kalau de ade lau tak, aku akan terus bagi kat akak-abg aku terus la utk anak-anak dorg. Suh pecah2 sendiri.

Tu la..suka sgt last minit.


Aku now bukan fokus pada Raya, aku fokus benda lain. Insyaallah, october ni lega sikit la bebanan cuz ade org sudi amik alih beban aku.


So, start from October aku da seharusnya saving dan slow down tuk membeli segala persiapan yang sepatutnya.

Tak mau semak-semak kepala.


Yeah.. 5 sep 2011 nanti, aku akan start berjauhan dr OH. Huaaa...de akan duduk di Subang Jaya. And potensi nak lepak-jumpe adalah 2-3 minggu sekali. Sobss..

sedih sedih.


Takpelah, demi masa depan anak-anak. Hahaha.

Dont worry, aku pandai jage diri n berjimat.


Tapi nak shopping...ga ga ga ga ga!!! Nak merasa balik hidup mcm mula2 bekerja.



Okay, nak balik awal. My boss mc. Sian de...



*Innalillah to nenek kat kampung, tahun ni takde la suara de...Mcm tak sangka je....*

No comments:

Post a Comment