Thursday, August 25, 2011

Khamis sudah

Salam.


Ape-ape pon aku mulakan dengan pic yang sepatutnya aku letak entry semalam. Berterabur la sikit.


Ni la meehun yg OH mintak aku masak tu. Hiks.


Ni plak menu berbuka kat opis semalam. Amacam. Terliur?

Ini adalah kucing yang suka dtg lepak+Tido kat aku. Everyday ok. Menumpang kasih pada Mummy Oopet.

Ayam masak tomato. Ok, jgn cari mana tomato.
Sebelum di treatment+rebond
setelah. Ha..mcm minahrempit. Dats why OH sgt marah.





Hihi..Ok.

Dah petang baru aku sempat jenguk blog. Then sebuk blogwalking secara silent ke blog2 b2b ni.Hiii..excited aku kejap.


Okay, aku ni masih mengantuk. Semalam sampai rumah jam 3am. Terer tak terer memandu sambil lelap. Terkejut pon sebab ternampak cahaya2 biru (polis2 yg duk standby kat highway).


So takde benda sgt nak story just, today mcm nak g jalan2. Sempat ke?

Igt nak g Sabtu.


Uhh. Today taktau nak berbuka mane. Bangi? Alamanda? ke... Seremban (terus putus harapan).

Pagi tadi OH da settlekan medical checkup kat MJ.


Lagi sehari je tinggal minggu ni.

Eh, aku da collect kuih2 and..terkejut. Aku tak lari budget pon.


Alhamdulillah. Sonok.


Batang Buruk - 2 RM13

Mini Popia - 3 RM13

Tempeyek - 1 RM18

Chocolate Chip - 1 RM16

err..biskut ape tah - 2 RM25

Kuih Kapit - 1 RM15


RM148. Dari tahun lepas. Pembaziran.


Oklah, Kakak aku pon da membeli banyak. And malam tadi de tambah lagi sebalang kuih buatan de. Mean da ade 7 jenis. Tu lom masuk lagi kuih lidah buaya *all time fav*.


DUIT RAYA jek tak tuka.

=(




*tetiba dapat call from my boss, de MC esok disebabkan kaki de sudah bersimen. And adakah aku akan bercuti? Terpulang pada mood*


Okaylah, nak kemas-kemas sat.


No comments:

Post a Comment