Thursday, August 11, 2011

Jalan-jalan

Im back again untk entry ke-3.
Yeahh..tadi tahap bosan gaban. Lalu aku tak jadi ke BB. Ha'ah, dgn baju kurung tseret2 ni aku nak ke sana.
So ke Mines je la cuci2 mata.


tak lama pon, setakat sejam setengah.
Bosan.

Mau x nya, Otak set ke BB. Tapi gi ke Mines.

Da 11 hari masuk hari ni berpuasa. Aku still x membeli2 di param2. Cuma last sunday ri tu (ye kot). Aku singgah param paroi semata-mata nak cari nasi. Plan utamanya nak makan nasi beriyani Pak Tam. Tapi lauk ayam supersedap je tinggal. Nasi nye habis, maka terpaksa la bsesak cari nasi.

Kat situ gak aku sempat beli air katira.
Itu lah sekali.


Sbb aku selalu rase nyesal. Nasi ayam tu, aku makan dgn lauk ayam masak merah Pak Tam. Seb tercover. Sedap ayam tu buat aku lupa nasi tu tak sedap langsung.

Okay, sebelum tu berbuka di Papparich.
nasi minang semalam.
Today?

xde idea dah.

Malam tadi OH ajak berborak. Layankan la, ktorg ni almaklumla..jarang nak berborak. Senyap jek. Lebih2 pon malas nak cakap, kang buat sakit otak.

Topik malam tadi tentang "Merancang kewangan selepas berkahwin".
Aku bagi OH 4 dari 5 bintang markahnya.
Thibur la, lau tak bosan okay. Haha.sorry, jujur plak.

Mulai tahun depan. Kena lah berjimat cermat. Simpan sikit, lama-lama jadi bukit.

Tapi andaikata ade peluang. Aku tak sabar nak tunggu umur 31 tahun.
So, aku nak suka pon takleh.Kita hanya mampu merancang. Selebihnya Allah s.w.t. yang menentukan.

Tah sempat ke tidak aku sampai umur 31.

Tapi itu la yg OH pesan everyday. Kita mati taktahu bila.
De nak aku pandai handle masalah n tak gabra. So dia mati nanti aku tak terkapai2.

Setiap kali borak, itu ayat dia.
Ok.


aku nak rest sat. Ngantuk pulak.


SELAMAT BERBUKA~





2 comments:

  1. betol2...kita xtau kita mati bila...

    tp apa2 pon dlm hdup ni kna ada planning :)

    ReplyDelete
  2. Planning. Jadi atau tak, belakang cite kan?

    hihih..sekurang2nya da plan.

    *ape la ayat sy ni*

    ReplyDelete