Monday, August 8, 2011

Interview

Alhamdulillah, kejap je dah Isnin.

so on 6/8/2011 adalah bufday my OH yg ke-26. Dah tua.
No celebration, makan2 aje n lepak.

Bulan puasa kan? Ape je aktiviti? Berbuka n makan je lah.



Today, de dapat interview ke-4 tahun ini. Alhamdulillah. Selesai pagi tadi.
Ade rezeki, feedback lagi 2 minggu.

Interview before this, dapat offer. Cumanya ade sebab2 tertentu yg takleh nak terima. Tak sesuai.

and... OH asek tegur aku.

"kau ni termenung je kan? teringat kekasih lama lah tu...elehh..mesti duk teringat2 memori lah tu"

amboi. Tak sayang mulut ea?..
kes nya pasal terJUMPA lah ni.

aku sumpah x perasan. Tapi OH yg nampak.
aku siap menafikan "bukan".."bukan dia lah". Nyatanya aku yg salah pandang.

Kecik x kecik, situ gak jumpe.
Nasib lah. Nak mengenang benda lepas. Untuk ape?...


start dari semalam, letih + cair telinga je jadi bahan aku ni.

Takde maknanya nak teringat. Cish..kau yg depan mata pon aku payah nak handleeee...
:-P

No comments:

Post a Comment