Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya 2011

Assalammualaikum.

hai hai hai. Aku da kat kg da. Fuuhhh..Penat bertungkus lumus.
Ni pon rest kejap. Tadi potong daging.
Hikk..

tunggu Sup Tulang+Rendang Daging OTW.


Aku kat kg ni jadi mangsa santapan nyamuk. Penuh bintat tangan+kaki.
Oh ya.. pejam celik pejam celik kita dah nak sampai ke penghujung Ramadhan.
Sedih plak rasanya.

Mane lah tahu ini kot-kot ni Ramadhan terakhir kita/

Ape2 pon, aku RRZ nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR N BATIN BUAT SEMUA.

Mana-mana entry aku selame ni ade menyinggung perasaan mana-mana pihak, aku hanyalah manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan kekhilafan. Zero-Zero ok.



So, hati-hati lah ye. Makan tu igt2 sikit.

:-)

SELAMAT HARI RAYAAAAAAAA!!! YAYYYY

No comments:

Post a Comment