Wednesday, August 10, 2011

Bintang dan Satelit

Lihat pada langit diluar tingkap rumah, harapnya kita melihat pada bintang yang sama, berkilauan. Walau ada mendung atau hujan. Selamat malam padamu.. ~MJG~




Entahlah, malam tadi seakan mendung. Semendung hati aku. Puas aku berkalih, masih tak lelap. Entah berapa lama aku sendiri tak sedar bila aku lelap. Tahu-tahu;




"adik...bangun sahur".



aku tak pernah bangkit sahur memandangkan dah 10 hari berpuasa. Sejak abah takde, aku dah tak bangun sahur. Bukan liat. Cuma aku rasa kenyang.



Otak ni sakit sangat, puas aku berfikir. Makin sakit plak kepala ni.

Tapi aku sendiri pon tak faham ape sebenarnya yang bermain-main kat kotak fikiran aku ni. KOSONG.



Yang aku tahu, aku perlukan cuti panjang yang lama. Untuk menghilangkan kekalutan diri yang buat aku rasa rimas.


Tapi ape punca nya???...uhhh..terus high blood pressure.


aduh.




p.s. jerawat superbanyak di muka. kenapa ni?!.

No comments:

Post a Comment