Thursday, August 25, 2011

25 Ogos 2011

Salam.


Eh Eh.. dah 1.am, no wonder lah aku terasa mengantuk sgt+sangap.

Like always, aku berada di opis.


ehek.


mengada yek aku gelak.

Okay-okay, actually perut aku mcm senak. Aku rase keterlebihan makan kot.

And before berbuka tadi perut aku mang da sakit2. Mcm lepas jogging 10 kali padang bukit jalil. Ek?


So, aku makan ala sopan-sopan.


Menu:


Nasi Putih

Gulai Daging Salai *alahai..feveret den*

Ayam Masak Merah *Of cuz feveret den gak*

Kailan goreng

Sambal belacan

Timun/Ulam Raja

Kuih/Muih

Murtabak

Buah Oren/Tembikai

Nescafe/Rootbeer


Makan selow2 sambil berborak dgn officer tentang cite Final Destination 5.

Aku tgk dari 1 until now.


Ok. Banyak nak cite, tapi aku ringkaskan je.

Sabtu ri tu aku treatment rambut+rebond. Hasil? Harus nyummy seperti duet yang membuak2 kuar dari poket.

Sabtu - Rabu adalah 4 hari.

Now rambut aku sudah mcm perempuan gila. Ye, sy salah sebab dah tahu g kerja bertudung tapi gatal tangan buat rebonding da kenape? Maka sudah hancur. Sebab aku dah lipat2 rambut tu, yelah..takkan nak lepaskan. Agak menjela. Tu pon pas rebonding, rambut aku cecah punggung*. Jeniffer tgk sambil geleng kepala. Terus de potong sejengkal. Now paras pinggang. Ho yeahhh..pencapaian terbesar, membela rambut sepanjang ini.

OH tak suka. Kena marah.


Then, OH mintak aku masak meehun n ayam goreng. OH tak percaya akan kebolehan aku memasak. De bajet aku nanti stok kawin dgn de makan kedai. No No No..walaupun x seterer my mom, Insyaallah.


Aku g Tesco, beli bahan2. Siap udang besar2 ye.

OH request, nak meehun kering pedas telur. Which is mean, tamau sayur langsung atau ape2 jua isi. Tapi aku gatal bantai letak udang.


Ayam sekor, aku buat masak Ayam Masak Tomato~ Heh...

Mak siapkan bekas cantik kesayangan de utk ditapau pada OH.


Haaaa..pic? Ala, esok ek. Hihihi *masak meehun pon kecohs*

Licin okay meehun tu with ayam tomato.


- ala mak masak kan? kan? kan? -



terus sentaphatimaknak!


Then, usha-usha bazaar Ampangan yg ala-ala uptown tu. Ramai org dan pening terus kepala. Melepak kat kedai Ferry. Sonok tgk gelagat org.


OH da dapat offer letter. Alhamdulillah.

:-)


Malam tadi plak jalan-jalan kat Bazaar Senawang, lagi la ramai org. Terkejut gak aku, walhal bukan malam minggu. Aku cam biasa, takde ape yg menarik hati.

Sabtu ni, g Jalan Tar plak. Hihihi.


Baju raya pon aku baru nak amik kat tailor this saturday gak.

Ngeee..harap masih muat.


okay la. Aku nak siapkan kerja-kerja ni. *terbayang perjalanan nak ke Seremban nanti, uhh sah nantok*


Goodnite.




*hari ni aku eksesais montot, kau hado? every minute bos akan panggil, aku duduk. Bos panggil. Aku baru nak duduk, bos panggil. Percaya or tak, lebih dari 150 kali. Yalah, dari pagi tadi kot..xpe..heheh..my bos sakit kaki...x larat nak jalan*



erkk..sat2, adekah PEREMPUAN kalau angkat barang berat mean mcm beras 10kg, tong gas akan menyebabkan peranakan jatuh??!!

1 comment:

  1. e-card dari akak buat rosz, check blog akak ade tak name rosz? hehehe...

    ReplyDelete