Monday, January 31, 2011

takpe takpe takpe

Yalah, semua kat sini bercuti.
Nanti aku jer tercongok.

takpe takpe.

Tak bagi cuti ye. Kerja banyak ea?...
Bos yg handle mjm kuantan pon cuti.

Pe kaitan dgn aku ye?

ahhhhh..gua tacing gile.


Selalu diperkotak-katik.
kawin nanti gua mintak tukar, tak bagi pon. Gua tetap mintak tukar...

ahhhhh SHADAAPPPP YUUU!
*mental illness, stress bile bos suh kerja 2 Feb 2011. Berkiraaaa ahhhh!*

xpe. hari ni jam 3ptg aku berambussssssss...aku nak merajuk!

gua depress babe. seriesssss. ahhhhhhh.

5 comments:

  1. sabar rosz, camtu la akak dulu, kini kau pula yg alami, sabar2! rosz, jgn stress okey, (sambil gosok2 belakang rosz) tenang kay....

    ReplyDelete
  2. hahaha..opis kosong kakkkkk. Motif?
    aalaoalaoa..

    ckp je lah nk feeling2 berdua ngn rosz kan dalam opis. hahahahaahaha.

    *sakit jiwes*

    ReplyDelete
  3. hahaha..ade ape???sale kah???

    ReplyDelete
  4. sale da tentu. raya cina kan. haha..

    ReplyDelete