Saturday, January 29, 2011

deting

since bertunang ni, aku rase perkataan DATE/DATING mcm da tak sesuai ngn aku.
Selebihnya aku rase yg sesuai adalah LEPAK.


mcm hari ni, aku g wedding dak class aku mase kat poli dulu. Alhamdulillah, abie da selamat bgelar isteri org ri ni.
Aku happy utk de.

hehe, yg paling buat aku teruja. De kurus!
makin buat aku semangat meneruskan perjuangan.. haha.


bertahun2 ye tak.

after dat *tibe2 speking london plakkk*
balik rumah, tukar baju.

oh ye, semalam encik tunang membelanjakan dua pasang baju kurung. Hahaha..berbaloi2, sbb aku suke. Kaler HITAM.

thanksssss awakkkk..*terus nk muntah*


ok la. Tgk cite Haq, bapak selow la kan cite tu. Tak bermotif lgsg. Haihh..sbb zulhuzaimy nye psl lah tu. Lg satu sbb da takde cite nak tgk..sume da abes tgk.

esok xde plan lagi. hohohoh

*suka kan cri pasal dgn aku?????* sekadar selingan. Theheheh

No comments:

Post a Comment