Wednesday, January 26, 2011

terkenang kekaseh lama ku

aku rindu A.J
Howie D,
Brian,
Nick; dan
Kevin
gila ah, kenangan tul ni. Fine, kelakar kan? zaman aku kanak2 kot. Relaks la.
da x leh bagi name backstreetboys da. backstreetman~boleh?
aku tgh duk feeling2 lagu2 lama ni.
yg menusuk di hati. Show Me The Meaning Of Being Lonely.
Sebab? aku pernah di paksa nyanyi lagu ni. Tapi aku salah. Gila! Sape yg bodoh taruk nama aku join nyanyian sempena english club. Fine, memang la berkumpulan. Takde ape2 latihan ke ape. Tiba-tiba kat dalam dewan terus2 nyanyi. Otakkkkkk.
aku gelabah tak hingat. Aku aku lak yg starting2 kena nyanyi. Tak hafal pon satu hal. Terus2..
"Guilty roads to an endless love (endless love). There's no control, Are you with me now?Your every wish will be done.They tell me"
hakhakhak. Pastu yg aku tahu, aku gelak betul2 kat mic tu. Pastu aku toleh budak sebelah..
=bodoh, aku x igt=
=ahh bantai je=
naseb sempat salin lirik taruk kat poket. Nyanyi balik.
bantai kan? ok la, tempat ke-5.
Malu satu hal, gila kauuuuuu fai ade duh! tahu x????
aku malu.
auuuwww...gedik.
yg kedua, aku pernah kena lagi. This time cikgu bagi nama aku sempena poem.
halamakkkk..kecoh.
Tak prepare jadah haram. Terus2 nak poem ye tak?..
Belajar bengap plak tu.
hahaha.
Pastu nyanyi sorg2 untuk pemilihan dikir barat.
Walhal aku main gendang je kot.
Aku kena nyanyi.
haha. Funny!
serabai! bila ingt2 kan balik.

2 comments:

  1. same to me la dear~ akak rindu kat BSB tahun 2000 mase zaman Poli, aduhaiii...

    ReplyDelete
  2. hehe..sy mase darjah 4 da mengedik2 beli kaset bsb.

    ReplyDelete