Wednesday, January 26, 2011

layan emosi

Rabu Rabu.
wang besar wang besar!
actually takde menda aku nk bebelkan. Sekadar nak melayan emosi di kala maghrib ni.
(org g semayang, kau sebuk berblog...)
bila aku fikir2 kan balik semua-semua ni. Rasa mcm sengal pon ade, buduh pon ade.
Ke memang aku sengal sejak azali?
Tahlah, sakit hati tu memang lah. Sape tak sakit hati kan?
kesian pon ye. mcm2 kat otak aku ni.
btw, aku da kate. Aku memang x sampai hati.
yea.Aku berjaya sakitkan diri aku sendiri demi menjaga hati dan perasaan org lain.
Tahniah aku ucapkan, sebab benda ni berlaku pon da banyak kali.
haha
yea..memang, aku bodohkan diri aku supaya kau tak rasa mcm diperbodoh2 kan.
baik kan aku?
*entry ni xde kena mengena ngn encik tunang okeh*
isu status FB de; HATIKU HANCUR LEBUR. menjadi isu hangat..oih, korg ingt aku ni jahat ke nak buat tunang aku? Hati de hancur dek benda lain.
Betul la org kata, penulisan ni kdg2 buat org salah tafsir. Mcm SMS, sbb tu encik tunang tak suka SMS. De kata;
-kau bace intonasi salah, aku tak marah.Tp kau kata aku marah-
gagagaga. beb, aku cepat sentap la. Sejak2 da tua nih.
haa..ni aku tulis lam blog gini, sah2 la ade org salah tafsir.
*kehancuran jiwa aku dahulu adalah kebahagiaan abadi milik kau selamanya, tapi kebahagiaan aku sekarang telah menjadi satu tragedi di mana menjadi kemusnahan buat kau*

No comments:

Post a Comment