Thursday, January 20, 2011

..heartless

haih..hati aku mula terdetik2.

Ape benda sebenarnya yg berlaku ni ye?



Smlm kuar makan dgn officemate.

Didatangi seorang mamat yg berani kental gile babeng mintak nak duk setable.


aku n kwn sunyi sepi.

TERKEDU.


bukan sebab muka mcm justin.

Tapi de pakai singlet putih yg menampak ketiak de.

ouchh.. bajet aku n kwn teruje?



tidak.

kami meneruskan makan dgn perlahan2 sambil berborak.

tiba-tiba;


"u, i nak kenal ngn u bole?"


kwn aku da sepak2 kaki da.

aku sengih. Biar nampak gigi double storey. Dgn harapan mamat tu tarik balik kata-kata de td.


aku sumpah blur.


ade la benda2 yg de tanye.

mcm2. Cuma aku pekak n tak bape nk paham.


muka cam cina+jepun. Mata sepet2.

oh..tidak, bukan taste aku. Lau taste pon. Tidakkkkkkkkkkk.


aku rase ms mula2 de duduk makan, de tak dengar ke suara aku n kwn aku mcm petir?

pelik.


aku rase de tersilap tu. tersilap langkah.


Yg best, de tanye aku pakai keta ape.

ajak lepak.


gila.


aku bgtau other half psl kes ni.


- hensem ke tak? -


tu adalah balasan sms dari other half.

cehhhhhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment