Wednesday, January 19, 2011

purple yang indah

Rabu again.
Yeahhhhhh...sambil lompat2 bintang. Tanda suka bila tiba hari Rabu.

Esok korg cuti?
Jangan tanya aku. Sebab tentu nya aku bekerja.

$$$$$$
aku tatau la nak story ape. Ni pon sal last week.

mase tgk Khurafat. Oh ye, lau tgk cite melayu. Mesti akan beli snek utk di makan ketika menonton. Lau cite omputih, mang xde masa nak mengunyah. Fokus menonton. Lau aku sebuk tanya2 tak paham cite atau ape2, sah aku kena marah dalam wayang. Ghaaaaa...

Motif?

feeling2 SERAM. Lame na nak nunggu cite start~

settle. Then lepak ERA. Then lepak ngn family angah.
balik awal.

tido.
eh xleh tido lah plak. Aku asek teringat muka syamsul.

ok. Aku tipu, aku teringat wajah hantu yang comel sgt2 tu.. ye..tu namanya aku saiko diri aku sendiri supaya aku tak tido termimpikan de.

see? she's beautiful rite?...

haha. pastu terlelap. Yg tak best, sah2 aku berlari kena kejar plak...bangun2 peluh! Tu la masalah aku. lau tengok wayang. Mlm tu aku akan mmpi semua cerita tu.

Then esoknya, temankan mak n kak ani (sisinlaw) g salon kat Giant. Bagus, ade tempat khas untuk org bertudung.

Bilik tertutup.

Mak aku tanye, lau aku nak potong rambut ke. Aku geleng je... tatau la. Bia la rambut panjang.

ok. Mak aku suke lau aku buat rambut mcmni. De suruh ok. Pelik tol mak aku ni.

Kejap de suke aku gulung2kan rambut. Kira mcm curl la.(memang la curl)..ni atas ni bukan lurus ke?

maknanye, lau suh buat rambut cmni. Maka kaler pon cmtu ye? terus bersinar2 mata...tiba2 kat otak aku mcm ade terdengar suara;

- KAU JANGAN NAK MENGADA-NGADA ROOOUUSSSSSSS -

ok. terus rasa takut. Other half mang camtu. Lau de marah aku ke ape ke, de panggil ROUSSSS secara keras dan pekat mekat.

lau time de baek..lembut je. rus. oh rus. *aku tipuuuuuuuu jugak...de tak pnah lembut bgitu.hukk..nak cr kekaseh yg lain la......*

alaaaaa...DISC da turunnn.

aku kena sedar diri and kembali ke asal. Okeh. next entry k.

2 comments:

  1. rosz, lame tak singgah sini,
    selamat bekerja sok rosz, heeee~

    ReplyDelete