Thursday, January 27, 2011

Belahan Jiwa

kau yang selalu di hati
selalu bersemi di dalam jiwaku
kau takkan ku lupa
dalam hidupku untuk selamanya

reff:
ooo, kenangan dirimu
menyatu dalam darahku
takkan pernah terhapus waktu

ooo, hatiku bahagia
saat kau ada di sisi
tak ingin kau pergi lagi
meninggalkan aku

ooo belahan jiwaku
hampa hidupku
jika kau pergi dariku

repeat reff



mitha - the virgin.


hahaha..aku da lame minat. Tapi aku pendam jek. Kang isu lagi. Biaseeee lah kan, manusia tak sempurna.



gagaga. sampai encik tunang da paham sgt da.


seb sporting. Tadi lunch aku makan wafer je. Then beli krim muka, semalam beli salah. Haha..harusla kan muka aku berbintik2 gatal. Alergik.


Beli sabun mandi, scrub yg murah. Faveret aku tu body shop, kasar sikit. Tapi gila ar, aku nak membajet kaw2 utk bulan pertama di tahun 2011.


For the 1st time g watson/guardian. Brg2 yg aku beli semua below rm50! Murah2 terus teruja. Dan aku gak topup hanye seminggu sekali je. Memandangkan aku da tuka number baru. So sms harus la 1 sen je.


Lau tak, sehari soploh hinggit. Iyo...den pakai prepaid je, cukup2 la dulu pakai bil. Bulan2 aku nak kena byr sampai 4-5ratus???!


Arwah abah la paling bising mase tu. SGT!


-elok la, 5 ratus tu cakap telefon je da kenyang ye dik?????- sungguh makan dalam~



tu la deh, angkara becinte beria2 yg kesudahannya aku gak yg tekelonyot sendiri sorg2 bertemankan pilu. Ohhh cinte...NONSENSE.


So today aku tak lah busy sgt. Semalam balik pon jam 10mlm. Kejap je da masuk februari kan? Cuma fokus hari ni mahu cari baju kurung yg murah2. Untuk g wedding sahabat handai.


Gila ketandusan baju kurung. Oh, aku harap bulan ni aku mampu saving mengikut target. Mudah-mudahan.


Dahla napsu membazir rase cam lain mcm jek. Semua benda aku duk mimpi. Ni camno ni? Tolonglah, moga aku kuat hadapi rintangan dan dugaan nak membeli. Jiwe aku meronta2 nampak handbagggg kat CK. oit...bukan celvin klein k. charles & keith sajo.


Jiwe kacau.


Dah-dah..cukup2 angan2 maut nak bshopping tu. Pakai je ape yg ade. JIMAT CERMAT!

haha..pic sengal. Rindu kat budak baju hitam tu. Rasenye lame de x spotcheck blog aku ni....

No comments:

Post a Comment