Wednesday, February 2, 2011

cny

selamat tahun baru cina!
especially cik kim~ bhahaha.
babe, now kite aje ni.
hihi. Aku mahu angpau!
note : aku alone kat opis sedangkan boss sedang berseronok breakfast nasi kerabu di luar. Citt!
semalam takde buat ape. sekadar kerja gila.
memandu tanpe arah tujuan.
seremban-kuala pilah-tampin-melaka-pd
aishh. other half sibuk nk amik gambar.
aku?
hanye melangok.
series, nyesal x bwk baju spare.
da banyak berubah pantai purnama. Lawa~
and pantai poly gak.
wheaaaa...hehehe..
*to those ppl yg dulu pna study kat PPD mesti tahu name tempat ni. Wehh..series cantik weh, hahaha..terus rase rindu*
other half siap bising2.
OH : cantik ea tempat ni, nape kau tak penah bgtau ade pantai cantik.
aku : malas ahh..kejadahnye.
OH : mesti tempat ko dating dulu kan? HUHHHHH.. (mgeluh kuat)
aku : elo..koserrr ok dating2. P lepak2 camping ade la.
OH : mesti ko dating ngn scandal2 ko kan?
hek' elehhhhh... cr pasal di situ. Bhaaha..bukan jenis aku la nak bjantan. caiittt!
:-P
banyak pic, tapi aku malas nak letak. Bosan ah.

No comments:

Post a Comment