Monday, February 21, 2011

Puasa

Semalam?
G kuala pilah bersama other half. G wedding opismate.
Then lepak melayan dak Oopet lagi.
G makan kat Carrefour+Laksa Shack.
Petang keluar, minum-minum. Amik gambar.
Karaoke.
minum lagi+makan.
mane tak gemok?
adush.
Hari ni?
aku berpuasa sunat.
Alhamdulillah, terkawal.
Nak mengawal semula nafsu ni..nafsu??? ok.Nafsu makan.
Berpuasa disamping membuat amal ibadah..
:D
*Ade org dalam diam duk usha-usha gelagat aku dengan other half. Ada yang suka dan ade gak yang tak sudah2 nak mengutuk, menghina n mencaci tapi ape2 pon ade org memang tunggu masa je nak tgk aku n other half jatuh terduduk. Alaa..maksudnya, tgk kami pecah belah lah.
Hahaha...sian kan? mungkin betul la, aku n other half ni diibaratkan sebagai pasangan paling ternama lah kan, sampai mcmtu sekali punya sibuk. Pertikaikan satu persatu.. Jeles ek nok?
Bagi mereka, aku ni tak layak lah nak dapat other half. Disebabkan past aku dulu tak bape nk ngam mcm depa2 semua yg in out perfect.
perfect kah? amik cermin suluh diri. Kelakar kot and lam mase same aku kesian tgk dorg ni. sadis.
suka sgt jd stalker kan? haa..g jaja cerita sampai habis, lepas ni ko jgn geli plak tgk kebahagiaan aku n other half ea*


- booooowhoooooo -

No comments:

Post a Comment