Monday, February 7, 2011

Bermula tugas

Hari Isnin.
setelah cuti khamis, jumaat, sabtu & ahad.
hooohh..nama je cuti lame. P mate ni mengantuk je.
Penyakit tak bleh tido datang balik.
hari ini other half antar aku g kerja.
hehehe.
oh ya, aku da ade baby baru.
Oopet!~ sebagai kenangan pada Oopet yg mati dulu.
Kire legend la. Sebab mase memula date ngn other half, Oopet yg menjelma depan rumah aku. Terus aku bela...
So semalam, aku dapat Oopet. Oh ye, other hald punye anak kucing parsi nye ilang. haha.. Jiran sebelah rumah amik sorok dalam rumah. Boleh??
Takpe, tak marah pon. Standard la tu...yg penting si comel yg baik, bwk naek keta senyap aje... Dahla gemok.
nanti aku update later la k.
sepanjang cuti, tak de buat ape.
cuma aku da dapat adik2 baru.
Ngehehehe..
Also dapat ayah baru.
Alhamdulillah...
aku happy bila mama happy~
tu pon akan aku update later.
semalam berada di rumah MIL. Lepak2 dgn mereka. Rase pelik bila ade ramai adik2 perempuan.
la la la la~
dan bila org panggil other half sebagai "Angah"..hiks, selalunye "Abg"..
dan aku "kakak"..
auw... Kak Ngah ok.
bestnya bila ahli keluarga dah bertambah...rasa lebih mesra gitu.
ape2 aku update later ngn pic yek.

No comments:

Post a Comment