Monday, March 29, 2010

when u..

Bila kau sedih dan kau rasa down, kau takde tempat untuk meluahkan semua yg terbuku kat hati kau. Kau akan jadi seorang pemendam. Bukan kau takde tempat nk curahkan rasa, ada...tapi org tu dah takde lagi. Maka....





Mlm tadi aku mimpi arwah, sesungguhnya aku rasa mcm tak percaya. Dari jauh aku tgk de senyum...di tengah2 org ramai, takde sorg pon perasan kelibat abah. Aku nampak. Aku lari dan aku terus peluk dia. De senyap, muka de cool je. Tenang pandang aku..





Aku peluk erat, terus aku menangis. Abah gosok2 kepala aku, tepuk belakang aku perlahan2..aku menangis ter-esak2. Sumpah aku rindu de, masa tu aku mcm tak percaya aku leh jumpe de.



Aku bercerita...aku luahkan semua...aku igt lagi ayat terakhir yg kua kat mulut aku mase aku duk ter-esak2 nangis.



"adik da taknak jadi mcm ni lagi....adik dah tak tahan abaaaaahhhh...."



mase tu aku da ter-esak2, maybe terlalu kuat. Aku terjage...sedih+sebak. Aku tgk pic de kat cermin. Aku taruk situ..ye, de pakai baju melayu putih n kopiah putih tu...





maybe banyak benda yg aku tangguhkan nk bercerita ngn arwah, malam tadi dapat aku luahkan sesuatu. Aku rase tenang dah sedikit.



Mungkin aku terlalu rindu kan de...ni 1st time aku luahkan. De sekadar senyum dan memerhatikan aku.



Lau mimpi kan arwah pon sekadar nampak de dr jauh je. Kali ni, aku sendiri dapat peluk de....





btw, aku rindu kan de. Other half pon mimpikan arwah ayah de last Jumaat... FMIL bercerita. Terus aku rasa mcm nak touching, jarang nk dapat mimpi mcmni.. Semoga roh mereka ditempatkan bersama org2 yg beramal soleh. Amin....


Arwah Zainal Shamsudin & Hassan Zakaria

2 comments:

  1. rosz...
    how are dear?
    blog walking....lame tak tgk umah rosz...take care dear.

    ReplyDelete
  2. ye sis, thanks

    ok je ni..cool je.

    ReplyDelete