Monday, March 15, 2010

aku benci bila...

Yes, dats it. Bila aku buka je spek. Mampus aku tak nampk! Dah apehal? Lau b4 this, aku boleh hidup tanpe spek. La ni dah tak boleh...%^^$$##$^!!!!
Rimasssss! aku rimas. Kenape aku tak nampak? Kenape aku rabun..dan paling best, bila aku bukak spek. Aku tak nampk lepastu aku terus pening2.
ok. Sabtu tgk wyg, v3 samseng jalanan. Cite nye biase2 aje.
Tapi aku duk sebuk kan cite Edge Of Darkness, since duk tgk gazet. Citenye pon kuar.. Ok, selame aku tgk wayang. Dan secara jujur aku cakap, for the 1st time aku menanggis lam wayang...and sungguh menyakitkan sampai aku rase mcm nak tercabut jantung..rase sedih. Entah kenape..maybe sebab cite tu berkaitan seorang ayah n sorg ank perempuan kesayangan dia yg mati betul2 depan mata dia.
satu faktor lg bile aku pandang pelakon, Mel Gibson tu. Aku igt arwah ayah aku...sedihla, syahdu gila lam wayang. Aku tak leh tahan..aku senyap n tahan dr tsedu2...tp aku rase other half nampak...
*malu sangat2...sbb nanges..part paling sedih bile tom craven g kat hospital tuk tgk mayat anak de si emma..mase de kiss dahi anak de...laju je air mata aku ni...ok, korg nak gelak?gelak la, tp aku rase tu memang part yg buat aku rase saket dada sgt2 sebab sebak+sedih*
ape2 pon cite tu ok jugak...betapa ayah de sanggup nk bongkar kes sape bunuh anak dia dan kenape anak dia ditembak.
Oh, tak sabar tunggu prince of persia. And..banyak lagi...

No comments:

Post a Comment