Tuesday, March 23, 2010

Oh Anak Sedara ku....

layan pic je k.

hantaran

Amir Imran

sesi soal jawab agaknye...

suke ea hati? hahaha.. *jahat*

Amir's family (mama dia adalah sepupu aku...)

Majlis ini diadakan pada 20 Mac 2010 iaitu pada hari Sabtu (Belah Perempuan) di mana aku adalah bekerja. Paling menyayat hati, dalam pic family. Aku je yang takde..

Oh ok, ini anak saudara ku. Merangkap geng2 askar waktu kecik.... kami semua adalah lebih2 kurang sebaya dan rapat. Walaupun aku makcik, tapi aku tetap hormat de kerana umurnye lebih 2 tahun dr aku.

Sedihnya x dpt g mase tu....sedih sgt. Tah ape yg sedih tahla..sorg2 geng2 aku kawen..dan aku masih mengekalkan status 'makcik blum kawen'. hahah..belum sampai jodoh meh.

Tak sangka da si ustaz ni dah kawen. Alhamdulillah...

ape2 pon, makshu ucap tahniah la k. Jadilah suami yg bertanggungjawab n soleh. Semoga bahagia sampai akhir hayat.

*aku jumpe de ni mang aku nak bahan kaw2..wakakakaka*

No comments:

Post a Comment