Tuesday, March 2, 2010

sape pandai?

Lam bonet keta aku. Ade 4 lai kain yg belum berjahit. Ok OK.. untuk majlis April ni, sempat kah??? aku ni suke la buat keja last2 minit. ADuiii.. tu satu hal, pastu end of tis month..anak buah aku plak nak kawen. Baju mano???? haram x antar lagi. Padahal dr tahun lepas mak aku da memekak2 suh antar..hahaha..ade 10 lg tak berjahit. Syg wooo... lau takat kain2 beli kat jalan tar tu takpe la...tskk tskkk... aku snggup simpan kain yg da 24 tahun abg aku beli jauh, semata-mata nk tunggu da jd anak dara baru la jahit. Masalahnye da jadi anak dara, tapi badan XXL la plak. Syg...
mane nak antar ni?
sempat ke siap?..tu la dulu belajar menjahit, taknak belajar betul2..ni tak, segala tugasan p antar kat tailor. Mane nak pandai? menipu je.. ha ha ha.
kesah ape? atleast kawen nanti pandai jahit butang tu kire memadai la kan?
hari ni aku makan soto. Terjebak ngn pagi SC, sedap oh tgk pic soto lam page de. Terus aku g cafe, beli soto. Seb menepati piawaian tekak aku, lau tak....kompom ke tong itam gamaknye.
Memandangkan aku asek bertangguh nak buat no plat, maka hr ni aku KENA g buat. Sadis duh pakai kertas. Nak2 plak ujan panas ujan panas, da jadi ape. Pastu org duk tegur2..malu. Haha..Polis pon usha baek je keta aku.
asalnye bukan taknak buat. AKu kne bukak/tuka bumper depan yg kemek berlekuk ke dalam akibat aku sodok bontot savvy satu mase dulu. Well..laju kan?..thehehe..nak pegi tu amik masa, malas mau cuti2..kang tak cuti. Antar bengkel, mang amik mase sehari..payah nak gerak. Lau aku ade ayah lgi, senang la..
ok. lunch ni nak p.. hahaha..

No comments:

Post a Comment