Tuesday, March 2, 2010

akhirnya

5:26pmsumone
hi

5:27pmRoses
hi

5:27pmsumone
pic baru yer
hehehehe

5:28pmRoses
hehehe

5:28pmsumone
awk tgh keje yer...

5:28pmRoses
yg mano

5:29pmsumone
hehehehehe...

5:29pmRoses
takde la
tunggu nak balik dah ni

5:30pmsumone
yerker.... saya nak masuk keje...

5:31pmRoses
hee
bgus nye

5:32pmsumone
adeh... bosan la arinie...

5:33pmRoses
tahu xpe
sume org pon ckp mcmtu kat sy

5:33pmsumone
pasni nak masuk kejer... adeh, bosan la...
5:34pmRoses
hee
xpe
cr rezeki

5:34pm
sumone
hehehe... nak besarkan si comel tu, kene la keje keras sikit... hahahahaha...

5:36pm
sumone
dah tgk tak si comel tu.... hahahahaha...

5:36pmRoses
mane??
kat ne? awk taruk

5:37pmsumone
kat pic saya...
the longest trip... hahahaha...

5:37pmRoses
FB?

5:37pmsumone
yup

5:38pmRoses
bape tahun tu

5:39pmsumone
bln 6 nie masuk 3tahun...

5:39pmRoses
ic

5:39pmsumone
awk dah tgk ker...

5:40pmRoses
dah
muke cm awk

5:40pmsumone
awk dah tgk ker...

5:40pmRoses
dah

5:41pmsumone
dia ikut muka saya... hehehehe
5:44pmRoses
ha
totally

5:44pm
sumone
tanpa dia saya takleh nak hidup....

5:46pmRoses
sy paham
sume org pon sygkan ank

5:47pmsumone
takpe...
hehehehe...
comel tak anak saya tu...

5:48pmRoses
comel
5:49pmsumone
dia ikut muka saya.... tu yg mata sepet tu... hahahahaha....

5:49pmRoses
mang sbiji

5:51pmsumone
tapi tang hidung tu.... dia ikut mak saya la pulak.... adeh.....

5:51pmRoses
ala..
yg pnting
cukup sifat n sehat
dah la panjang, malas mau copy sbb de heboh cite sal life de bagai n ank de comel..ok asek ulang. Ank de adalah comel. Normal la, budak2 sumenye comel.
ok fine..lau kire. Masuk 3 tahun..mean ko kawen tahun 2007- awal tahun maybe. Mase tu kau kawan ngn aku.
haha..lelaki2, puncanye de mengaku ni sbb de pertikaikan pic other half lam FS. Dan mcm bengang2. Tibe2 kau terus mgaku kau da kawen..btw aku da tahu 3 tahun yg lalu kot. Sbb kau mcm berperangai pelik. Tp agak berani ea jmpe family aku.. wa salute ngn lu.
ramai org mental. So berhati2 la.. tapi pelik gak bile de sebuk2 nak kawan ngn aku. Mental ea?ohh yalah, bini tgh peknen kot time tu. Aku tak marah n rase tertipu pon, mang aku nanti2 kan de mengaku. Mcm sorg mamat dulu, penat nk tunggu de mengaku dah kawin. Puncanye bini de mengandung mase tu..last2 aku sendiri sergah..haa malu tak terkata2...suke2 je mengatal ngn anak dara org. Sadar sadar lah ade bini.. ngeri nye..Selisih la Malaikat 44-

No comments:

Post a Comment