Thursday, March 11, 2010

Bosan Rindu Love

tgh dengar vampire weekend~

Okey, kat 2pm baru settle keja. Pheuuuw, mcm bpuasa plak. Ni baru dapat minum..aku x makan. Rase bersalah plak asek makan je...

Risau sebab rambut asek gugur, makin panjang. Makin gugur..ade petua untuk melebatkan rambut???

Ngantuk, craving salmon steak. Rindu seseorang..

emo tetiba.

hahaha. Pe motip aku taruk pic macamni? Entah ape masalah ngn kabel sony aku yg tibe2 da xleh pakai.

Ape nk cite ni? Takde benda lah, cume bile m'ingatkan ym ngn si Fai. Aku asek gelak, kelakar. Budus tul. Ade je cite lame yg nk buat aku gelak. Ok, cite sgt bodoh...bile pikir2kan balik, aku kadang2 cam pending gak.

Baru2 ni lepak uma abglong, Ok. De belikan aku Laksa. Fine, aku lek lambat so...de suh aku panaskan Laksa tu dulu baru makan. Biasa la, mesti asingkan mee n kuah kan?

so aku tanye soalan paling bangang.

"Abg..camne nak panas kan? adik panaskan dengan plastik2 ni boleh? ke nak panaskan gune mangkuk kaca"

wtf?

atas dapur aku nak panaskan gune plastik bungkus laksa tu. hahaha..sumpah aku pending. sbb aku pikir nak panas kan gune oven. Mase tu mang aku pending n tatau kenape macam takleh pikir, sampai aku duk tercongok depan laksa tu pikir nk buat ape.

gile.

kesimpulannya, aku penat kot mase tu. Hahaha..nak g uma abglong jenguk de. P aku takut berjangkit plak ciken pok tu.

comel.

No comments:

Post a Comment