Wednesday, March 10, 2010

I'm not psycho...I just like psychotic things

Until one part aku g kerja dgn keadaan haru biru. Tiada ape2 masalah tapi tertekan dgn manusia yang sangat saiko. Ramai dan berbagai2 jenis.
Yes, aku mang dikategorikan manusia baek hati yg boleh mendengar dan menerima apa jua masalah yg disuarakan oleh teman2.
Tapi boleh tak benda tu benda yg bukan sangat bodoh dan remeh untuk memenatkan otak aku plak nak pikir. Like kau mang tak ada masalah tapi kau mengadu semata-mata yang kau nak bagitau kau sedih lalu terbeli blackberry atau juga kau terbeli iphone.
wtf?
itu masalah kah? atau kau saje create story yg kau kecewa akibat ditinggalkan boyfren yg perangai mcm mandril? lalu dengan kesedihan tu kau tebus dengan terbelinya benda2 seperti diatas. Lantak lah, duit kau tapi motifnye ape?
Ni dah moden, sume org da mampu memiliki benda2 tu. Lau kau pakai lambo, mungkin aku terlebih dulu pensan seminggu.
Aku dah tak tahu nak buat apa, lalu aku jadikan point utk entry blog aku jam ni.
Ramai dah manusia saiko. saiko tanpa sebab yang membuatkan dgn aku-aku sekali tersaiko.
mangkuk!

No comments:

Post a Comment