Friday, March 12, 2010

kontroversi

oh. Aku da delete pic tu from FB. Nuthin sbenarnye, cume tu pic zaman lampau. Ala..kadang2 ade lalui zaman bengong2, mcm aku gak. So aku delete sebab ade org sudah tersalah anggap. Then the boyfie mang mengharamkan semua pic2 yg tidak cukup kain. Aku bega kan?
Lam masa yg sama, maknanye selame ni ade org anggap aku baik. Hahahah..baik la kan sampai ade org tu da tersalah anggap. Tak sngka aku mcmtu.
ok, bukan hipokrit. Tu 2 tahun lepas.
Insyaallah sekarang tidak. Dan tidak...dan TIDAK AKAN lagi.
Cukup2lah, benda2 lepas semua aku jadi kan sebagai pengajaran dan mengajar aku lebih matang serta mengenal erti kehidupan.
Dan hari ini adalah Jumaat, tiba aku rase teramat rindu...
*tibe2 dia call... tskk tskk..de baru balik klinik, aku tatau pon. Dia dpt MC 3 hari. Sebab dia sakit mata. Siannye... T_T
bosan. Aku ngantuk+pening+saket perut.
patutla mcm risau2..takpelah, i'll bring him back to Seremban today...x sampai hati biarkan dia terkontang kanting kat puchong tu. Hahah..aku kan gf baik n care. *tibe2 perasan*

No comments:

Post a Comment