Friday, January 29, 2010

rasa riang rasa hebat

aku n jina lunch same2 ri ni (yeaa..de da start keja..haha dekat ok,sbelah je)

menten je minah lost ni, mcm ank dara ok. Padahal?mak kepada fea tuh..so lepak mane lg. Cyber la, aku kan memang makmaut. Destinasi adalah OT-

pdhal kat alamanda ade je kan. Aku nk privacy, senang nk melakukan aktiviti terkutuk..hikhikhik.borak2+gelak2

adei, terus teringat kenangan mase belajar. Seronok!walaupun ko suke ngigau, aku tetap syg ko..Opsss...

mulanye mcm rase berong je minggu ni. Aku kan single, bf takdo.

tapi jam 3pm, dpt msg

"abg cuti sabtu & ahad..."

ohh..abg ke? maluuuuu ahhh kan. Yeayy terus aku rase riang gumbira-rasenye de gaji.

yeay! yeay! nak pau nak pau nak pau!

(gedik nk mmpus)

kena la happy, bukan sonang de nk cuti kan. Sekali sekala gedik tak pelah. Baek gedik cm aku dr gedik terlebih yg melampaui batas.

dan satu. Jangan hipokrit.

aku gedik. kesah ke?

(belaja pakai cekak..thehe *cover rambut yg semakin menipis)

5.30pm? ohhh..mau balik tunggu gemok...yeszaaaa~bubye. Selamat Berhujung Minggu

*isnin cuti hari wilayah*

No comments:

Post a Comment