Monday, January 11, 2010

hujung minggu

Jadual pack,
so jmpe the bf pon hari sabtu, da petang. Da puas aku makan kat uma makshu.
lepak temankan de makan kat kfc giant.
p tgk wayang.
sume cite da tgk. Hnye ade paranormal activity~ lam wayang tu hanye ade 8 manusia yg sengal je tgk termasuk aku.
ah shit~wut to do. nak repeat movie len. muak oi.
tgk wayang. aku pon beria2 seram2 maut dlm tu. Tp siyes, pndai eh korg buat filem mcm ala2 dokumentari.
aku nyaris2 tertipu. Tp duk pelik, setiap malam dorg asek pakai baju tido Iaitu hitam n kelabu. Dah kenape hari last tu minah tu pkai baju putih. ALa, nk buat efek percikan darah la pada baju kan. Tapi yg kelakar, si the bf duk la membebel.. haha.. "ni betul ke tipu... ni mesti tipu ni..."
tapi bagus, berjaya buat aku rase seram n susah tido malam selame 2 hari. haru! terbayang muka si katie (pelakon berjaya).
well done!

No comments:

Post a Comment