Tuesday, January 5, 2010

delete+buang+hapus

Yeay, pencapaian terbaek hari ni. Da 2010 kan?
aku da delete acc. Tagged aku. So seramai 3330 kawan telah ku buang. Bermakna aku tiade acc.Tagged lagi. Btw, aku tak maen pon sgt. Gile bodoh kot menda alah tu, aku cume approve manusia2 lam tu.

settle!

skang ni, aku da tuka password2 FB, Blog, FS, YM. Sebab ape? Keselamatan je..

settle!

Pen drive aku pon, wafi da berjaya spotcheck. Paling bagus, terkantoi beberape pic. Sesat plak. Ok de da delete pic aku n the ex's.

sume pic2 yg de tak suke. Mane2 pic aku yg nampak cam kerosakkan akhlak, pon aku delete (bukan da rosak akhlak ke?heheheh)

dan aku pon delete pic2 aku yg 'lama'. Mane2 pic2 pakaian aku yg nampak bodoh pon aku delete. Zaman2 jahil+gelap...aduiiii kelakar n so idiotic. Yes iam!

(de gile bengang ngn pic aku pkai short skirt n singlet mase bufday party 2008).. huuu..pic lame la..

ok. settle.

inbox emel aku yg mencecah 32180 pon aku delete.

settle!

yeayyyy demi 2010! tah ape2.

payah nak amek pic si gemok yg tibe2 berat de trun 2kg!

boleh? sbb work out. urghhhhh... (tolongla, senyum x ikhlas)

heee-belanje makan sempena 1st gaji di tempat baru. Muka lapar+marah sebab aku amik pic de. Ok de tak suke.

seharusnye tuan punye blog yg semakin gedik melampau2. 1st pic utk tahun 2010.

gelagat de.

isi myk raff

lam wyg

tgk MU yg kalah ngn leads

Nescafe O tarik + Teh tarik

hahaha..tengah terbaring. Tunggu gemok amek smpi aku terlelap2..Jauhkah? 8km je...

Akhirnya, settle da delete mendelete nih. Senang hati aku. Rasa bahagia. Happy. So mari mulakan hidup baru, buat sesuatu perubahan.

Nak balik.

mcm takleh lelap je malam ni..tskkkk..tskkkk

No comments:

Post a Comment