Tuesday, January 12, 2010

malapetaka 12 Jan

happy bufday to k-rel, cuzen terbaek. Da 24, tahniah sebab da jd tunang org gak. Belanje aku makan besar babe!
*pic2 aku jgn lupe, ko heboh nk bergambar ngn aku mase tunang ri tu. Pangggg kang!

ok..dgn jiwa yg kosong aku turun cafe sorg2 jam 12.25pm. Belikan makanan tuk boss aku n anak2 de. Mang da jd tanggungjawab aku aku pon dari dulu cuma x masuk lam skt je.
Dgn langkah perlahan..sambil tangan duk menaip msg. Aku sampai betul2 depan2 lauk tu. Amik plastik n polistrin (aku tahu aku bengap, salah eja). Ceduk lauk, sampai la nak ke kaunter. Tibe2 ade seorang lelaki berkemeja belang2 hitam+biru+coklat n berslack. Rambut pacak betul2 berdiri sebelah aku. De pandang aku, then aku terkejut. Ahhh! muka kau, macam biase dilihat walaupun aku tak kenal kau sape. Terus aku rasa cam tak best, bayar n cepat2 blah.
ok skang aku buat pindaan minit. Finelah, pasang lagu nk happy2kan hati buat keja. Tapi aku runsing. Tu takpelah, mungkin terlalu pening minum milo. Makin tak best tgh2 layan buat kerja lagu "tanpa" plak. WTFFFFF???? apakah ini dinamakan malapetaka?
AKU BENCI.

No comments:

Post a Comment