Monday, January 11, 2010

akhirnya....




~ 10 Jan 2010~

pic pembuka cerita


the anak2 buah/anak sedara/paktehnye n auntie rozy

hantaran dua2 belah pihak (puple vs yellow)

^_^

siapakah gerangan?

-nurul zakiyah-

hahaha..igtkan majlis aku tadi. Over ok!


the sisters (angah & me)

yellow+green

tuan punye blog dgn muka berkilat sebab panas! (taknak ngaku yg kulit tu asalnye mang gelap)

Ok, perjalanan dr Seremban2 ke Banting (aku tak igt la Banting ke Klang ke ape ke..Tapi mang area2 sane. So 10 buah kereta konvoi, si K-rel (cuzen aku yg bertunang tu) naek keta aku ngn 2 org kawan de. Oh, aku da rase selesa. Dapat melakukan aktiviti sendiri lam keta tanpe ada org2 tua n ank2 sedara yg kecik2 nak nek keta. Aku pon berangan nak jadi kereta terakhir dlm konvoi tu. Silap, aku lead jalan ke umah si tunang K-rel td.

bile da lead, bile aku yg drive pastinye 9 buah kereta belakang aku cicir. Hahaha..K-rel memekak2 nk drive sbb aku drive laju. So dorg sume tercicir kat belakang.

Tukar driver, aku bsenang lenang men sms non stop.

keadaan sgt panas. Aku hanye diam smbil layan lagu n layan perasaan. Member sebelah busy duk jawab kol sane sni. Mcm la nak kawen kan?? kat jam 2 ptg kami sume selamat smpai.

Dari jam 2 petang kat sane. Panas tapi mcm mendung..tiada angin. So lepak2, makan2 (aku makan nasi..no compromise laaaa kan? sedap ok lauk). Dlm jam 4ptg blah, da penat2 bgambar. Tp tak amek lam fon. Sikit je cuz aku mencapap kat kamera2 abg2 n akak2 aku.

nak balik, aku bru nk candid pic minah ni. De sedar plak.. hahaha..dia lah banker baru aku. (ank buah aku da melekap lam keta akibat panas)

muka berlengas!

da sampai ke rumah. Yeeee-ha, budak riang ni. K-rel. Acara potong kek.

Oh de ni la cuzen paling rapat. Akhirnye de tunang dulu...dan ini membuatkan sepanjang hari semalam aku kena bahan ngn semua org. Aku last..paham..LAST.

relaks aaaa...baru 25 babe.

ape2 pon, congrats tuk ko..akhirnye ko terlebih dulu melangkah ke depan setapak dr aku.

syg ko!

No comments:

Post a Comment