Wednesday, January 20, 2010

baguslah

malas lah nak cakap lebih2, org tetap kata aku jahat kan?
so ko percayakan si polan bin polan tu. Then ko buat aku. Igtkan pastu ade la dtg jumpe ke ape ke. Still tidak..aku pon takde la menunggu.
aku ni la si bedah yg duk percayakan KELURUSAN BENDULAN ko tu wahai SAHABAT.
Tapi tak ku sangka.
harapkan pagar, pagar makan padi.
ni tah ape lagi cerita tak best yg aku taktahu. Tapi lau nak tahu senang je, g Blok B ataupun p14. Ape susah, jmpe si polan bin polan tu.
haih..mulut kan? tu lah aku cakap, alang2 nk buat jahat. Buat jahat betul2, p isap dadah. P bunuh org, tapi mulut tu jangan jahat. sane sini duk cite org len..ade je org len salah. Rahsia org len pon senang2 dijaja. Ni plak cite aku...Nauzubillah.
Ckp2 la ngn ape da jadi kat Nor, tibe2 FB de diganggu oleh bekas rakan. AKibat 'rakan' yg tah mane punye mulut sudah buat cite yg tak betul.
Menyirap aku, skang aku taktahu la kan. sape yg start buat sape. sape yg rase diri tu dah salah pilih kawan mcm aku ni. Haa..sile get lost cepat2. Kang ade plak kuar statement "aku silap pilih kawan baik".
puas gak aku pikir. Aku ke yg rosakkan de? Buat de jadi sosial? aku ade ajar de p maen ngn laki?aku ajar de merompak?membunuh?
tu sume bercakap gune bontot la tu sampai buat statement mcmtu. *geleng kepala*.
ape2 lah, btw aku tgh happy ngn life aku. Life kat opis, life ngn kawan2 laen. Ngn family aku n yang penting happy ngn wafi serta family de. So aku takde rase sikit sesal pon if kau buang aku atas KESILAPAN ko sendiri.
pelik, aku pon takde plak heboh nak bcerita sal ko. Buat ape kan?adeiiii...ni lah. percayakan sgt org. Sygkan sgt n terlalu concern kat org..last2 aku terkena. Hampeh.
*lau tak buat salah, tak lari kan?..*

No comments:

Post a Comment