Monday, January 11, 2010

boleh saya MENCARUT?

Kadang2 aku terbace balik, haih. Boleh buat aku rase nak amek shotgun n tembak kasi mati. Kasi hancur n mulut2 jahanam kasi berkecai.
Babi lah, ni sebab pendam lah ni. Yg peliknye ape yg buat ko saket jiwa na ngn aku?
lau sekor, aku xcept. tapi yg laen2 tu sbgai ape?
tapi aku kesian, bg can la org bodoh nk bercakap. Malaysia ni kan ade hak utk bercakap ape2 pon kan?
Tapi jgn buat sampai malukan diri sendiri. Yg penting aku puas hati sbb ade yg baek hati tolong copy kan menda tu. Thanks tuk kawan2 yg peka.
Lau sorg kate ko bodoh? yg dapat emel tu ade la lam 60 org. 60 org kata ko bodoh..ha bodoh terus. len kali b4 buat atau cakap sesuatu pikir elok2. Org lain pon ade hati, perasaan n maruah. Bwk2 benti la buat keja2 terkutuk ni, jangan hasad dengki, jgn busuk hati sesame umat..tak baek.
Bia org luar tahu ade manusia bodoh yg cube buat2 pandai n jadi angel. Angel kejadah lau mulut jenis back stabber. Yg ngan ni, ko cakap cmni. Ngan yg tu ko cite mcmni..kang jmpe len. Ko ngate plak yg tu n yg ni.
Kejam ke aku sent 2 many? tak kot, aku send kat sesame aku je.
aku jahat. Tapi mulut aku belum sampai la nk hancurkan org atau malukan org depan2 kan?...kali ni, aku open statement plak. Puas hati nih....
buat baik berpada2, buat jahat jgn sekali.. len kali buat lagi sampai aku pulak bukak satu2 point-
Tuhan tu adil kan? Suma nya CASH. aku cuma tengok dari jauh.... buat la ape rase nk buat, selagi hati n mulut tu leh mengeji org laen.

2 comments:

  1. ko send kt emel aku skali ros. haha. azreen.salfina@yahoo.com ... serius nieehh!

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak ke???boleh2

    ReplyDelete