Wednesday, September 30, 2009

AKU PENAGIH UBAT BATUK

Rabu kembali. Mjm kembali setelah seminggu xdo.




Ok ok. AKu x update abes cito raye. Malas weh, pic banyak sgt...


Tapi Mjm kali ni, aku lek awal! Yah-huu.. bcuz bos ku takdo. P kursus till nextweek..tp still bosan gak. Melepet depan tipon.




Semalam aku sgt penat+lapar. Aku posa 6, balik2 mandi..tepat jam 7.00pm. Mak aku da pnggil sume makan. Wah cam bulan posa balik rasenye. Mak masak nasi minyak~nyummy. AKu jamah sedikit sebab kurang mood tuk makan.




Malam tu lak, aku p satu klinik kat senawang. Klinik tu popular gak la, sbb klinik panel kan?...so aku dgn sweater n suar khakis p la beli ubat darah tinggi tuk mak aku. Cuz de nye darah naek.. Agk ramai gak la manusia lam klinik tu. Biase la musim raya..mcm2 penyakit dtg.




Tgh aku duk mgadap kakak kaunter ubat tu, tibe2 ade la sekor mamat ni. Muda, i guess lam baye2 aku jek umur nye *wahhh mude ke aku???




"beli ubat batuk nampak.....haahaahaa" pehhh..muke de sumpah mcm bagus2..siap sinis2 aku...aku pndang muka de n gf de...otw de nak kuar dr klinik, de gelak2 mcm aku ni hina sgt. Paham org gelak hina cmne? yg mcm aku ni sgt gile la kotor.




then semua org kat klinik pndang aku!


wtf la kan?




kakak kaunter tu senyum je, sebab da terang2 aku beli ubat Atehexal 50, Aternol 50mg.


darah tinggi. Haih..idiot monkey! seb baek mulut aku belum tahap celupar atau tahap puaka.




lau aku ni nk jadi penagih, takyah la nak minum2 ubat batuk tu duh~banyak lagi lah leh buat..ngoks tol.


si penagih UBAT BATUK!

kete aku dicalarkan-seb x dalam, aku sapu n lap2 ngn minyak kapak..ilang sket..

sape lah yg buat tu..awat x simbah petrol kat keta aku then bakar. puas hati sket. manusia2...

2 comments:

  1. die kenal ke x ubat batuk?mane de ubat batuk pil.bodoh lak ai.

    ReplyDelete