Wednesday, September 9, 2009

kekenyangan + kesenakkan

stayback. bersama cik yg bakal jd puan. hehehehe-
nantok ni. Td terkenyang plak..adoila..berbuka kat uma abglong aku kat bangi. So sempat la aku membeli kuih2 bagai kat blakang PKNS Bangi td. Pehhh, sorg2 kat tempat ramai. Rase mau pitam. Cool2.
hehe-aku beli donut-popiah-roti john. Yelah, punye ramai yg jual roti john. Last2 aku beli kat sebelah stall yg jual kueh ni. Sebab? Tah malas nk jalan jauh2 tuk beli roti john. Tak sia2 ngn rupa paras yg kacak. Roti john de sedap oke. hahahaha
*ape kena mgena kacak ngn roti john yg sedap???- kakak ipar aku tnye mcmtu*
nasi+tomyam campur+telur dadar+ayam pandan *burkkkkhh...sendawa* alhamdulillah. Sedap, tapi aku slalu mcmtu, da makan. Rase sesal. Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiade gunanye.
modus operandinye adalah-makan nasi biar berpada2 jangan sampai kenyang. Nanti kau gak susah bile nak pandu kereta balik ke opis.

2 comments: