Tuesday, September 1, 2009

sepit+ubat

G alamanda, xde buat ape. cari ubat kat watson.
sebab kat seremban n tempat2 laen, takde ubat ni.
Neway nk cari stokin, tapi tak jumpe plak kedai stokin nye.
taktau la aku buta atau ape. Almaklumla bulan2 posa nih.
Da lalu kat kedai2 sepit (aksesori wanita). Ape tah name de, chamelon.
aku singgah la beli sepit n getah rambut.
ye-aku sejenis suke membeli benda tu banyak kali pastu ilang.
itu je la keja nye.
membazir oh.
aku pening duk pk "ape yg mak aku masak tuk bbuka ni"..
selera aku ni nak kan lauk gulai ayam kentang.
nyummm..nyummy.
aku jarang p bazaar ramadhan, memandangkan sumenye rase sgt laaaa
x sedap. Tak paham tul aku, dorg ni meniage nak bagi manusia makan ke ape?
cube meniage dgn ikhlas, baru la murah rezeki.
hishhh...
btw, korg ade tak makan sate tulang?
hee-aku baru try last saturday ri tu ngn suhaina.
not bad.
sedap.
aku makan kat dataran senawang...
Then last friday, gadis2 ku buat berbuka posa. Tapi kelibat yg ado cume nye 3 ketul aje.
aku, nor n dijot.
haaa ko-melantak puas2. Ye lah, dah order siap2 kan.
santap aje. Kat 1ratus gak la kitorg bayar.
Tapi tak puas hati skit, tibe2 makanan tawar.
lau b4 ni makan, okay je...
takpe.. yg lagi 3 ketul (tak dpt dtg n cancel last minit) kena denda.
dorg bertiga kena open table la gamaknye.
he he he-
bertiga pon kami tetap happy+pening=happening.
Semalam plak berbuka dgn nor (mawar). Alkisahnye awal2 posa nor da sms
ajak berbuka posa sesame seperti tahun2 sebelumnye. bezanya tahun ni, the boyfie
ade join sekali.
Port kami adalah-Penang Street.
(serious da takde port bab penuh dah kedai2 laen)
this time adalah REDHA saje.
Makanan de kureng skit. Aku rase lau garam cukup. okay je kot.
kami bertige makan separuh saje.
Hurm..mahal pon mahal..tapi takpela, terakhir la aku ke sane gamaknye..
pastu da makan2, p lah kat jualan2. Sgt ramai org, n hidung aku n the boyfie sgt sensitif pada habuk. Cepat je bersin. Terus blah..antar nor balik. Kami p minum kat port biase.
Tunggu si suhaina plak.
borak2. balik awal cuz esoknye kerja.
*pic sume aku malas nk upload. nanti senang aku upload la*

No comments:

Post a Comment