Friday, September 18, 2009

Berbuka di Pizza ngn geng 6

Semalam adalah JEM teruk! Depan terminal tu jek aku da bersapau. Sampai kat seremban parade tepat jam 7.15pm (org da azan pon)

aku smpi2 cam org buta, ramai lam pizza hut tu *pizza again..tau la tu tekak si akmar*..




tgk ppuan btdung labuh duk sorg. haaaa...rindu ade lah 3 tahun tak jumpe de.


salam2 n terus gelak2... geng2 gila mase form6 (konpius kan korg?aku ramai geng..kihkih) Dgn dorg ni kitorg selalu kuar same2, jalan2 mandi laut. Paling seronok time raya..akan bkumpul bersame jalan2 same2.




dorg ala2 skema tp gila2.




Si Sheila tak sampai lg.


kat 10 minit baru de sampai...sorg lg gile..nampak cam muda plak bile de potong rambut pendek!




Mun & Fatiha xde. Dorg x dpt dtg, so kami bertiga. Bertige pon jadi, gelak terkekeh2. Lame x jmpe lah katakan, banyak sgt cite nye.




Yg bosan, pizza kat situ maha lembab! Ramai da customer ngamuk2 tak dpat makanan. termasuk la kami. Last2 lame sgt, mane yg tak dpt tu. Takde la caj kan...


jalan2 area semban parade..masing2 pon blah lam area jam 9pm.




Pasni pasti akan jumpe lagi.




*sheila da single. Putus ngn shuji- 6 tahun oh..shuji aka shahril. Sila jgn cr bf name shahril *tetibe lak aku kan?...hahahaha...siyes kes same ngn aku la kan?

aku sheila n akmar

No comments:

Post a Comment