Tuesday, September 1, 2009

sejuk sungguh

kesejukkan di opis. Wah hujan lebat tol...x benti2.
grrr..rrrr.. buat aku rase lapaq, he he he-
*mcm xde perasaan jek aku ckp*
siyes sejuk. aku rase mane2 opis pon akan mengalami keadaan aku ni. Seb baek *selemo x kuar.
adoii sejuk sejuk sejuk..
*selesema
nak upload pica pon maleh. Sume maleh, rase taknak keja n duk uma jek gemok kan badan. Bole?
punch card aku da tuka kaler hijau *mcm hulk*
dasar pempuan bermasalah.
(the boyfie tahu kompom memekak punye la...takde disiplin katanye)
ku fikir2 dari awal dahulu ingin bertukar, tp encik boss x bagi plak. haiiihhh-
Mesti seronok gile kerja kat ngn uma..bile aku nak rase keadaan tu???lantak la gaji sikit ke ape ke. Yg pnting dekat ngn uma. Aku skang adalah HOMESICK...baru kua beberape jam, aku da rindu kat uma. Pelik tol...
so skang ni aku tgh mengalami homesick yg sgt teruk.
*maaaaaaaakk..adik nak balik :-(
(panggg..kne lempang lelaju..mengade lebih tol)

1 comment: