Saturday, September 5, 2009

home sweet home

Ni bru la aku nk online kat uma, xde mase..lgpon bosan plak..kat opis aku da mgadap betul2 internet opis tu... aku kan opis tu mang xde kerja..goyang kaki maen internet je....buat kerja sume taktau..
*sila fahamkan tune ayat aku tu
aku bru bangun tido. Family sume xde ke holiday villa damansara..berbuka kat hotel.
aku x pergi sebab mase duk beli barang kat giant td aku da pucat2 muka, biase la..blood pressure aku naek. Mak da risau2 tgk aku duk gelisah, mau nye..mata aku da kabur x nampak ape2 dah.
balik tu terus aku landing atas katil. Ni pon nk bbuka luar japg ngn the boyfie-de temankan aku berbuka.
td suhaina tibe2msg aku..
"sampai hati ko buat aku mcmni...aku x sngke weh T_T"
aku da hairan. Ni dah kenape je tetibe ckp cmni...dah tgh naek darah ni kan..mase aku ke giant lah de msg aku. aku x bwk phone..then aku pon reply la ngn sopan:
"aku bru blik..phone kat umah, aku buat ape?"
suhaina reply: "ko buat kenduri x ajak aku pon..khemah xnak dua buah lagi ko naik kan"...
hahaha...patutla lambat je minah ni reply. memang dasar jimbet nih...
aku: "cibai!!!!siot!!"
ye kawan2, bulan puasa ni jage bahasa dan adab ketika bercakap atau pon menaip entry lam blog..hihihihi...aku gelak2 besar dah mse aku reply msg de tu..btul la, aku type perkataan tu atas dsar gelihati. bukan dendam...lau dendam ye rase laen...
Neway sebelah uma aku tgh meriah, ade majlis kawen. Tskk tskk.. hahahaha-rase mcm nk joget dgr lagu dorg..jiran aku belah kanan adalah kaum india n jiran belah kiri adalah kaum cina. 1Malaysia ok? dua2 jiran aku baek.... so depan umah aku mang pnuh la ni. Ngn muzik dorg. walaaa weiiiii..rase nk baghraaa sajooo!
ehhh-da 6.59ptg.. alamakkk! aku xmandi lagi..nak bbuka kat luar ni.. k nnti aku updatee..
samat berbuka semua...

No comments:

Post a Comment