Monday, September 7, 2009

perihal berbuka

cyber


asalnye bulan puasa nk kawal makan. Tapi???? silap-

nak2 plak bile berbuka kat rumah mak masak lauk fav. Aduh...tercabar. Nak or tak, aku makan gak nasi.
Ni lak this week-makan kat luar sajo. Start dr khamis, aku bbuka kat cyber ngn Kak Ana. Teman de cuz hubby nye outstation. Ok lah- Then on Friday, bbuka luar gak. Mak aku telah di culik oleh adik beradik aku p bbuka luar. Yelah dorg takut mak aku bbuka sorg2. So, aku n the boyfie ke Pizza Hut Ocean (ikut tekak de plak).
Sabtu, aku tetap berbuka kat luar. Cuz mak aku diculik oleh abg ipar aku, makan kat hotel plak. Aku nye menu berbuka adalah McD.
Gamaknye????kurus ke aku raya tahun ni? Tak seperti tahun lepas la..

(tahun2 sebelum ni boleh saje aku kawal...tahun ni nape susah sgt?)
Dah settle makan g tgk wayang. I love U, Beth cooPer. Hohoho-kelakar! da abes tgk cite tu, g jalan2 kat Senawang, ade la mcm jualan raya. Neway bukan jalan dlm tu, usha satay tulang de jek. Hihihi..the boyfie nk pergi tempat berabuk tu? kang bersin 24 jam plak..sekali tgk ramai plak kat kedai satay tulang tu. Then nampak taipan kopitiam, ah..try saje lah. Alang2 nk bersahur kan? So not bad gak la, aku makan nasi lemak n the boyfie nasi lemak rendang ayam..air de pon ok..

(see???mau nye tak gemok?tgh2 malam makan nasi lemak!)

2 comments:

  1. Xpe, lemak yg lebih2 tuh leh wat sate lemak plak pas raye...kah3

    ReplyDelete
  2. uisshh..satay tetel lah kirenye..

    ReplyDelete