Wednesday, September 16, 2009

semalam

enty bergambar.

Semalam ade sesi check jenis darah. Heee- kali ni aku kena p sbb aku da lupe ape jenis darah aku. Kuang2.. lebam jari aku kejap..pastu aku nk pitam. Ha tula masalah aku, takut darah!


Semalam balik cepat2 sbb ngantuk n otak pening (kes nk pitam), tu pon lek umah kak ngah aku. He-da kemas n bersih... aku berbuka dgn minum milo n makan beskut tiger tu 2 keping. Rest2 jap, lam area 9 malam baru aku kuar makan ngn the boyfie. P makan kat kuali mas area bandar baru senawang.

*nasi goreng cendawan + udang goreng tepung - aku*
*nasi goreng daging goreng kunyit - the boyfie*

Naseb baek sedap. Tapi makan x abes, maybe perut da masuk angin cuz lambat makan.


Then teringat plak pasangan kenit tu. Terus aku roger, kesian. Sejak dorg da pindah umah sendiri ni. Tak jmpe kengkawan langsung. Terus zana n bie kol aku. Excited suh dtg uma. Ok la, pas makan terus dtg uma dorg. walaaweeii, kenit 2 org ni buat kuih. Rajin ok-

Da 4 jenis kuih dorg buat bdua. Cayalah-


mase aku dtg dorg tgh buat kuih cornflakes coklat. Then zana suh aku buat plak, aku pon buat la...hehehehe...senang dan sedap.



Dah settle2, lepak2 minum n bborak. Pastu lelaki biase la, borak2 sal enjin la, tu la..gadget la... malas nk amik port..
pastu kami pon balik.
:-)

btw thanks pada yg sudi bg kad raya mcmni. heee-seronok nye

(moden skang byk emel2 je kan?)

kuih yg aku beli

okla tu kan? kakak aku pastinye beli gak...3-4 jenis. kerepek2 lagi..mak aku da buat 5 jenis

1)lidah buaya

2)loyang

3)arab

4)bunga cina

5)mazola

No comments:

Post a Comment