Wednesday, October 19, 2011

Tugas Baru

Assalamualaikum & Hi.



Kejap je da 19 Okt 2011. Okay today bermula lah tugas baru. Agak rumit dan boring, sebab kerja nya adalah MENUNGGU.



But its okay, aku suka. Sekurang-kurangnya bertambah pengalaman dalam hidup aku.


Sihat? Aku okay aje, ni pon baru melantak roti gardenia+chilli tuna. Slurrppsss... kadang-kadang boleh la makan. Makan selalu MUAK.

OH hantar aku kat ofis petang tadi, then de terus ke rumah. Sambung kemas+mop+vacum.



Tgh hari tadi lari kejap, cuz maintenance dtg nak baiki toilet. Yeah, air melimpah2 plak. Rupanya pelampung dah patah.



*hensem-hensem ye maintenance tu* - - - gatal plak.


Blog aku ni pon bakal bersawang, serius takde cerita. Aku sejenis yg bosan, haha..menulis pon ape yg terlintas. Nak cite pasal life aku, boring. Tak spesel.


Cita pasal OH. Lagi lah takde benda.


Kerjaya?mcm hebat sgt.


cita nya, aku memang seorang yg memboringkan. Tujuan blog ni pon saje nk menaip2, nak menulis kat diary da penat.


*OH da botak, amoi tu la..salah potong rambut. OH berangin gila, terus suh amoi tu botakkan kepala de. Mgigil tangan budak amoi tu. Hahahaha... aku lau jadi budak amoi tu, lari dah jauh-jauh*


xnsem bertambah tak laaaa kan?!


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Terlihat gambar, tapi aku tak tahu ianya sakit atau ape... perasaan yg pelik tapi sudut hati aku, aku sedih. Apa yang kau cakap, semua nya terbukti sekarang. Ya...4 tahun lalu, tapi baru skang terungkai. Syukur pada Tuhan kerana menjauhkan.

No comments:

Post a Comment