Monday, October 17, 2011

Mencuci-Cuci

Assalamualaikum & Hi.



Isnin menjelma seperti biasa. Aku sebenarnya nak update pic aku cuci rumah. Tp malas. Boleh?

Letih weh even apartment je. Kecik pon tetap makan banyak tenaga. Not mine, OH la. Bhempas pulas. Aku setakat cuci dapor, cuci tingkap, cuci kabinet dapo boleh lah.



OH menyental toilet tu yg aku respek. Bkilat, ok la..even rumah baru. Tak bkerak plak kan lubang najis tu. Eh? lubang jamban.



*jeles, apartment model mcm Amalia cantik. Dua balkoni. Fuhhhhhh..nyesal awal2 dulu x amik situ. But what to do?...masa tu lom tfikir nak mendirikan rumahtangga*



Okay la, im trymybest la utk upload.



sorry lau sepah.








Ni dapor, kilat x? aku nye hasil mencuci.






toilet kedua






yard. tempat sidai kain+letak mesin basuh






bilik kedua






my bilik. Hiks.. belom bersihkan lagi.






ruang tamu






bilik ketiga






almari bilik utama.






baru nak start mencuci









okay tu je la. Umah kecil je, tapi selesa la kalau aku sorg duduk. And if da kawen nanti pon...berdua..selesa lagi. Lau anak 3, dah boleh start pindah la. *berangan*




Tutti Frutti ni, hasil penat lelah bkemas. hahaha..50%. So harga RM12.45 jerrrr...

lau takde 50%, tunggu ujung bulan je noks.

2 comments:

  1. aku tau dah berzaman. tp nak komen juga.. besar seh rumah... tapi nak duk putrajaya. aihh.. boring seh tmpt tu..... jauh dr kl pla tu. eh klu dr sna g s.alam dekat tak?

    ReplyDelete
  2. yes..syg dekat je.
    :-)

    sini ke kl - 15 min je yang..
    shah alam pon dekat- ade jalan nye

    ReplyDelete