Monday, October 24, 2011

GP- sepang

Ok, gedik kan update bebanyak today.

Yes, stress.


Aku duk mengunyah. Gila.



Btw, start today. OH dah duduk Subang.


Rase lain g kerja drive sendiri, lau x. G kerja sesame.


Its okay la, belajar la bdikari *konon*.




Sabtu lepas (22/10/2011), aku g kerja. Then da siap2kan kerja, g wedding umah Cik Hassan. Driver opis ni. So g la kat dewan p8.



Selesai makan-makan, lepak uma Amalia tuk siap-siap gerak ke Melaka. G wedding Kak Sue @ new sepapat.


Yup...de kawen ngn sedara aku. BOLEH? Kak sue ni officemate aku. Hehehe.. Jodoh kan?...tak sangka.



Kami pon gerak dr Putrajaya - Melaka, jam 3pm. Jam 4.20pm sampai lah kami di Melaka Parade. Park sane, jalan-jalan cuci mata-sambil-habiskan-duit kat dataran pahlawan mall. yeah. dapat la aku 3 lai shirt+sepit+hadiah kawin kak sue.


*pic takde la*


Settle wedding, jam 9.30pm. Kami singgah sebentar di jonker walk. Eh eh, meriah juga. Jalan-jalan jer sambil cuci mata.

Runner balik seremban. Aku drive, 11.45pm and tiba di seremban 12.20am. OH menanti di Shell Seremban Jaya. Dan Amalia serta Dak Ila meneruskan perjalan balik ke Putrajaya. Serious penat. Maunye, Jumaat aku balik kerja lewat. Fuuhh.


So Ahad- kami ke Sepang. OH pon keja, so de drop aku kat Putrajaya. Yes..lihat pic. Tapi tak banyak. Aku malas nak bwk Kraken II. Tak semak plak kepala aku nak bwk mendalah berattttt tu. Niat nak cuci mata-ehem.


tiket free- amik saje.

the les- ok. Kidding. Me & Amalia 1212.


Actually banyak video aku amik. And..si arwah pon ade dalam video aku tu. *bkn time de jatuh*
vrommmmmmm..............


3 SP kelahiran PPD and semuanya berkait rapat. Supersenior-supersupersenior-junior


me-Dak ila-Amalia

dalam bas nak ke F -grandstand yg bapak jauh. Hahaha..
kelakar, kitorg elok2 parking kat belakang. Menapak sampai main gate.

sekali da masuk-masuk. Jalan-jalan sampai ujung (tempat yg aku masuk masa F1 dulu). Budak tiket tu kate;

"miss, u punye tiket bukan sini. Belakang sane...kena kuar balik kat main gate, amik bas...bas free bwk ke F. Jalan kaki mau berejam"



fine. POLAK ok. Tau tak panas.
rentung

seriess panas.
nak cuci mata pon da takde mood. terus hilang berkilo-kilo berat badan+dahaga.

bf nsem lalu depan mata pon aku n bebudak ni tak heran. Tak koser dah.
sampai-sampai tu memang la terkeluar sat biji mata.

*gatal*

tadaaa..nak balik da. yeah..bkilat+berlengas.



Kiranya weekend ni aku betul-betul spendtime dgn kawan-kawan opis. OH, aku x jumpe pon. Sekadar time pick up and hantar je.


Best plak single.

Alahai.

2 comments: