Monday, October 10, 2011

pathetic

Assalamualaikum & Hi.


hey hey, hows ur weekend? great?

aku just biasa, happy je. life must go on right?

aku sedih ke, happy ke..sama je.



sape tgk lingkaran bulan penuh malam tadi?

aku tgk, indahnya ciptaan Allah s.w.t.


terkedu.


okay, meh cite. Lame aku x menghamun kan kan kan.

artis kan, mesti ade org dengkis.


alkisah ade org tak puas hati, tapi malu sendiri.

i dont care like u always care.


who are u yg buat aku mcm nak hegeh2 nak kawan?

matang lah.


jangan cakap aku tak terasa, dah terang-terang point ko bagi kat aku.

wtf?

biadab kan?


Lepastu nak cover pon agak-agak lah. So, secara saikologi+logiknya ko memang kategori stalker.

and actually, loser lah cuz stalk org sebab nak gosip-gosip dgn teman sekawan.


yayayaya.. teman sekawan yg depan baik, belakang? evil.

main jauh-jauh ye kalau otak letak di buntut.

ops.


abaikan, sebab kelakar. Umur+muka tua tapi keanak-anak kan.

me-25+


biase la remaja.

tau ko jeles sebenarnya. Thats why insecure.


dahlah, aku pasni mang malas nak amik tau. Lantak lah kan, aku tak kacau ko. Jgn kacau aku.

tak puas hati, cakap depan-depan.

ni pantang xleh tgk org lebih+best sikit.

nak menonjol, tapi wrong timing lah noks.



so minggu ni aku akan sibuk, last aku free minggu ni.

settle ape-ape yg patut.

bulan depan kursus.


okay, mari layan lagu If i die young-the band perry.



lotsoflurve-




No comments:

Post a Comment