Thursday, October 13, 2011

Emosi ke meroyan

Assalamualaikum & Hi.



Yes, sudah Khamis. Ini bererti ade beberapa hari lagi je aku nak enjoy2 before encik boss masuk semula ke opis setelah sebulan berkursus JUSA.


Aku cuti dua hari. Sebab settle kan rumah, semalam? Aku tido je sepanjang hari sebab emosi.

Tahlah, mungkin da setahun bertunang baru nak melalui fasa-fasa gaduh-gaduh manja kot.

Manja ke?



Haha. selagi tak panas samsung wave tu duk aku menaip sms. Selagi tu aku type2, berpage-page plak tu. Dasar MERoyan kan?

Tah ape masalah dgn aku tah, isu broadband pon buat aku mengamuk.


"bawak gi amik wudhu' n solat"


ayat de.

tapi lama-lama de terbakar gak lau aku da mcm saikotik sgt. Ngeh ngeh ngeh...dan-dan lah aku rasa mcm tak disayangi. Auwwwchhh...so gediks.


Bute ke mata agaknya, rabu lepas de bagi duet utk settle kan roadtax 1 year RM1,194.20 + duet rumah RM600. Haha..tak syg ye? Duet keta pon de bayar. Tak syg lagi? kamera di beri..handbag baru sempena gaji 1st de kat tempat baru..Tak syg???????!!! mungkin de beli kan aku imac baru aku rasa disayangi kot...


"errrr..abg, nak nset baru yg leh bbm mcm kooooo tuuuuu! Asek bbm jek!"


ok, something wrong with me. Honestly, aku tatau ape yg sakit nau biji mata tgk de. Iskkk..please please..ini kah dugaan org bertunanga atau aku je yg problem?

ahh..lupakan saje.


satgi aku nk terjah my new home.

sexsited lol!




*dont let the emotion run ur lifeeeeeeee*

No comments:

Post a Comment