Saturday, October 22, 2011

Blogwalking Pepagi

Assalamualaikum & Hi.


Kepala weng sebab semalam superbusy dgn minit+assignment. Balik jam 12am, sampai umah 1am. Lapar tapi paksa lelap mata.


Ape-ape pon thanks OH sebab mcm biasa tunggu kat opis sampai tgh mlm. Dengan kepala berbalut (uhh koyak sebab terhantuk kat mesin)... eee tkeluar daging. Scary.


Tgk muka de mcm moody sgt-sgt. Tapi elok je bersuara bila aku naik keta dgn kasuttinggi4incivincci aku.


"bukak la kasut tu, kang sakit kaki.."


- naik keta tadi da bukak da


"pakai selipar, kotor kaki"



dalam kegelapan malam, meraba-raba cari selipar. Aiks...pesal len mcm je selipar aku ni. Tebal n lembut je.


- eh eh... selipar baru? abg beli ye? (senyum simpulll bersimpulll)


" ye, tadi abg g alamanda sat, singgah situ beli selipar de..sian plak, dah nipis sgt. Licin plak tu"



hahaha. Alhamdulillah, maybe sebab kepala terhantuk kuat+bgegar, terus de jadi baik kot. Lau tak....COLD.

Terharu, eh igt sonang OH nk buat suprise mcmtu?


"cantik x? muat tak? size 8 kan?"


- muat, cantik..tengkiuuuuuuuu





alahai, kecoh kan? pasal beli selipar baru pon isu. Selipar jepon je pon... heh. Lau kasut ninewest tu len cite kan kan kan?.


So aku kat opis ni, blogwalking dulu. Terjumpa satu blog ni dari sisgeli


Woaahh, pakcik ni m'ingatkan aku muka arwah abah aku laaaa... uncle gedek (tapi arwah abah tak berambut panjang). Kelakar sebab riak muka de same je... sesuai dgn blog nya yg bertemakan "SELF-POTRAIT DAILY" nye itu.



:-)


*pekena nasi goreng, kantoi jua dietku... 5 hari tanpa nasi*

2 comments: