Friday, October 14, 2011

A.T.O.M - in real steel

Assalamualaikum & Hi.




Yeah, Friday sudah. Camne?

Aku Ok n biasa je.



Da tgk Real Steel? Sila tgk, untuk org yg memang jenis tgk wayang.

BEST!




For me, real steel adalah yg terbaik pada tahun ini~FOR ME lah..tuk org lain, tatau lah...

Yes, encik wolverine memang superhot!

sedih+kelakar pon ade.



andai lah aku ade robot mcm ATOM tu, benda pertama aku buat. Aku g PUNCH muka si durjana. Keji x aku? Kejiiiiii la...


*haha, perlu ke nak hempas2 brg2? sian de... tu la, tau nak buat org je. tau tak yg semua org da tahu kegiatan keji ko tu?..makan duit haram, tak selamat ye kawan-kawan. Sila jauhkan...*


tata~

2 comments:

  1. sape tu rosz? akak kenal tak? hehehe..lame tak gusipin2, huhuu..rindu beb!

    ReplyDelete
  2. ala sis x knal de..hihihi
    nnti leh je gosip~

    ReplyDelete