Friday, October 28, 2011

situasi serta memahami

Assalamualaikum & Hi.


Yah, im back. Its Friday,
Seriously not really in good mood but Insyaallah, boleh blah lagi lah. Cehhh, gua pandai simpan babe.


Gelak-gelak juga, merayau-merayau juga.
Sedih?
Sendiri simpan ma.


Betul kan, perempuan ni jiwa nya halus. Walaupun kasar dan adakalanya nampak kuat, tapi hakikatnya hatinya mudah retak. FRAGILE.

Same mcm aku. Kdg2 aku jugak beremosi. KDG-KDG?
Ade masa nya mesti pilu. Sayu tak memasal, tapi aku ada satu kekuatan yg aku-tatau-lah-kalau-korg boleh buat.


Org akan tgk aku happy+gila memanjang. But at the same time, hati tgh luruh.

Luruh? Why?


OH kah?...


No, this is not about HIM.
But its all about ME.


Heh-actually aku pon tak faham kenapa dengan aku ni.
Maybe sebab tekanan dan ditekan oleh org-org sekeliling kot.




Chillllaaaah babe, baru setahun. Kalut sangat la luorg ni.


Gua x fikir apa pun, sebab gua tahu gua stok last minute.



INFO- aku takde tarikh wedding lagi.



"kahwin la cepat, menimbulkan fitnah"




as long as aku tak buat perkara pelik-terlarang. tpi sape yg MENIMBULKAN FITNAH tu. Tanggung sendiri lah, aku sambut je pahala tu. TQ



actually, kalau xde angin. Masakan pokok bergoyang. Sama lah mcm aku takbuat apa-apa, tapi org tuduh aku memacam.



So aku sedih lah, sebab bertahun aku lalui mcm-mcm. Kali ni sikit punye hal, menganggu ketenangan lah. Bising sana sini, yg tak kawin nya aku. Ape kaitan plak ngn yg menceceh-ceceh ni.




*pic takde kena mengena ngn entry*


hak-hak, pic setahun lalu. Sopan kan kan kan kan?..



Back to the topic,come on lah, jgn la asik tanye;


"bila nak kawin?"


"tu si xxx da anak masuk 3, ko tak kawin-kawin lagi"


"hey, da nak 27. Tunang lama-lama byk cabaran"


"syiokkk oohh kawen"



Yesss, sape ckp aku taknak kawen? cakap-cakap. Tapi SABAR lahhh. Adui, aku relaks je. Org len plak lelebih. Lempang kangg.

No comments:

Post a Comment